Το Μαξίμου αποκτά CRM: Οι πολίτες θα ρωτούν τον Πρωθυπουργό

Customer Relation Management αποκτά το Μαξίμου, με το οποίο κάθε πολίτης θα μπορεί να ρωτά και να τον ακούει ο Πρωθυπουργός.

Για τις εταιρείες το CRM (Customer Relation Management) αφορά τους πελάτες και τα παράπονα που τυχόν έχουν από τις εταιρείες.

Για την κυβέρνηση όμως του Κυριάκου Μητσοτάκη το CRM (Citizen Relationship Management) σημαίνει διαχείριση σχέσεων με τους πολίτες, που είτε πραγματοποιείται μέσω τηλεφωνικής γραμμής, είτε (πλέον) και μέσω Διαδικτύου, με αυξανόμενη χρήση μηχανισμών τεχνικής νοημοσύνης.

Σύμφωνα με το «Βηματοδότη», τέτοιο σύστημα αποκτά το Μαξίμου, όπου ο κάθε πολίτης θα μπορεί να ρωτά και να τον ακούει ο Πρωθυπουργός.