Το νέο σχέδιο για τις συγκοινωνίες στην Αττική

Η αναθεώρηση και ο ανασχεδιασμός του συγκοινωνιακού έργου με στόχο τη βελτίωση της κινητικότητας των πολιτών της Αττικής και την αποδοτική λειτουργία του συστήματος των αστικών συγκοινωνιών, είναι στις βασικές προτεραιότητες του ΟΑΣΑ.

Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση του Οργανισμού προχωρεί σε εκπόνηση μελέτης που θα οριστικοποιήσει τις προδιαγραφές του νέου Γενικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής, η οποία και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί το Φεβρουάριο του 2020. Η μελέτη κρίθηκε απαραίτητη, μιας και το υφιστάμενο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών είναι βασισμένο σε στοιχεία μελετών ζήτησης, μετακινήσεων και προέλευσης προορισμού, προ 15 περίπου ετών, με βάση τις τότε κοινωνικές, οικονομικές, μεταφορικές συνθήκες της Αττικής. H πιο πρόσφατη προσπάθεια επικαιροποίησης ολοκληρώθηκε το 2009, στο πλαίσιο του τότε εκπονηθέντος Γενικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής, που περιλάμβανε αριθμό προγραμματισμένων έργων υποδομής και σειρά προτεινομένων συγκοινωνιακών, οργανωτικών, λειτουργικών, θεσμικών μέτρων, καθώς επίσης και την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών. Ωστόσο όμως, η οικονομική κρίση ήταν ένας από τους κύριους λόγους που η πλειοψηφία από τα προτεινόμενα μέτρα δεν υλοποιήθηκε, εξαιρουμένων κυρίως των τροποποιήσεων των λεωφορειακών γραμμών για την τροφοδότηση των μέσων σταθερής τροχιάς, και της υλοποίησης των 2 μεγάλων έργων: του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και της τηλεματικής.

Το νέο Γενικό Σχέδιο Μεταφορών, θα περιλαμβάνει προτάσεις και δράσεις για τη διαμόρφωση όλων των μεταφορικών δικτύων της Αττικής. Ταυτόχρονα θα άπτεται θεμάτων που αφορούν στην κατανομή του μεταφορικού έργου στα διαφορετικά μέσα μεταφοράς, θέματα που αφορούν στη σχέση ζήτησης μετακινήσεων και απόδοσης των δικτύων, καθώς και θέματα που αφορούν στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. Επίσης, θα αναλύει και θα επιδιώκει την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, με τη χρήση νέων φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων και την προώθηση ήπιων μορφών μετακίνησης (ποδήλατο, πεζή μετακίνηση). Θα χρησιμοποιήσει δε, το συγκοινωνιακό μοντέλο ΟΑΣΑ, για την αξιολόγηση εναλλακτικών προτάσεων για τα δίκτυα μεταφοράς και τη λειτουργία τους.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Διώρυγα του Παναμά: Το χρονικό της κατασκευής και γιατί δεν υπάρχει νομικός τρόπος για τον Τραμπ να τη θέσει υπό αμερικάνικο έλεγχο
24 Δεκεμβρίου, 2024
Καστοριά: Συνελήφθη 37χρονος αλλοδαπός που είχε απαγάγει και χτυπήσει 41χρονο
24 Δεκεμβρίου, 2024
Β. Κικίλιας: Μεγάλη προσοχή από τους οδηγούς λόγω της κακοκαιρίας τις ημέρες των Χριστουγέννων
24 Δεκεμβρίου, 2024
Οικοδομικά υλικά: Νέες αυξήσεις τιμών 5,6% τον Νοέμβριο – Ανατιμήθηκαν 11,5% τα τούβλα
24 Δεκεμβρίου, 2024
Επιτροπή Ανταγωνισμού: Πρόστιμα 314.389 ευρώ σε 3 επιχειρήσεις βρεφικών ειδών
24 Δεκεμβρίου, 2024
Διέξοδο από την πολιτική κρίση ζητά η Γαλλία: Με δύο πρώην πρωθυπουργούς η σύσταση της κυβέρνησης
24 Δεκεμβρίου, 2024
Αυτή είναι η αιτία θανάτου του 27χρονου ποδοσφαιριστή στην Αμφιλοχία – Μυστήριο με τη «βουτιά» θανάτου
24 Δεκεμβρίου, 2024
Η Ελληνίδα ανταποκρίτρια του ΑΠΕ στη ΝΥ και το «Τουρκικό Σπίτι»
24 Δεκεμβρίου, 2024
Αιματηρή συμπλοκή ανηλίκων στο Μαρούσι: Η στιγμη που αιμόφυρτος ο ανήλικος ζητά βοήθεια σε κατάστημα – Βίντεο ντοκουμέντο
24 Δεκεμβρίου, 2024
Τους Χούθι της Υεμένης βάζει στο στόχαστρό του, το Ισραήλ – Προαναγγέλλει μεγάλης κλίμακας επιχειρήσεις εναντίον τους
24 Δεκεμβρίου, 2024