Σήμερα αναμένεται να βγει από την Hellenic Train ένα πρόγραμμα δρομολογίων, έτσι ώστε οι επιβάτες να πληροφορούνται για το ποιές ώρες θα κινούνται συγκεκριμένα λεωφορεία, για να εξυπηρετουν τα δρομολόγια των οποίων η λειτουργία έχει ανασταλεί.
Ο Εφέτης Ανακριτής που έχει αναλάβει την υπόθεση έχει ζητήσει να πάνε όλα τα στοιχεία από τους αρμόδιους φορείς (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΟΣΕ), αλλά ό, τι προκύπτει από τις ανακοινώσεις και καταγγελίες των συνδικαλιστών. Από την πλευρά της κυβέρνησης εκτιμούν πως θα ξεκινήσουν από τέλη Μαρτίους να κινούνται και οι εμπορικές αμαξοστοιχίες, ενώ στο τέλος της βδομάδας θα ξαναμπεί σε λειτουργία ο προαστιακός που έχει τηλεδιοίκηση.
Οι σιδηρόδρομοι προχωρούν σε μείωση δρομολογίων προκειμένου να μπορέσουν να έχουν 2 άτομα ανά σταθμό, κυρίως στους νευραλγικούς σταθμούς.
Έτσι, ξεκινά πρώτα ο προαστιακός και μετά οι εμπορικές αμαξοστοιχίες, καθώς έχουν αρχίσει και αντιδρούν οι διάφοροι παραγωγοί και έμποροι, πως οι σοδειές τους παραμένουν απούλητες, ενώ δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο να αναζητηθούν και ποινικές ευθύνες για διαφυγόντα κέρδη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, σοκάρει το πόρισμα της πυροσβεστικής ότι μέσα στα τούνελ, που μπαίνουν τα τρένα, ότι δεν υπάρχει καμία ασφάλεια, οι πόρτες εξόδου διαφυγής είναι κλειδωμένες.
Πραγματογνώμονες εκτίμησαν πως ακόμα και διακοπή ρεύματος να σημειωθεί, μέσα στα τούνελ θα πρέπει να υπάρχουν γεννήτριες οι οποίες αυτόματα θα μπαίνουν σε λειτουργία, προκειμένου να λειτουργούν οι πυροσβεστικοί κρουνοί και ο εξαερισμός.
Ο εξαερισμός που δεν λειτουργεί αποτελεί επίσης, άλλο ένα σημαντικό πρόβλημα μέσα στα τούνελ στα 15 από τα 17 τούνελ, τα οποία έχουν χαρακτηριστεί «ακατάλληλα».
Παράλληλα, ο κ. Ντογιάκος ζήτησε να γίνει έρευνα εις βάθος και να εξεταστούν όλα τα δυστυχήματα και ατυχήματα με τρένο της τελευταίας 15ετίας. Ο οικονομικός εισαγγελέας διενεργεί έρευνα σχετικά με «μίζες» ή άλλες οικονομικά εγκλήματα.
Στις 24/2/23 η ΡΑΣ έστειλε χαρτί στον ΟΣΕ για το Λιανοκλάδι και την Τιθορέα, για τα δύο δυστυχήματα που είχαν γίνει εκεί. Μεταξύ άλλων, φαίνεται μέσα από αυτό πως η ΡΑΣ έχει αδειοδοτήσει για μία 5ετία το σιδηροδρομικό δίκτυο θεωρώντας το ασφαλές.
Την ίδια στιγμή, στην επιτροπή της Βουλής πρόκειται να κληθεί ο πρώην υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, προκειμένου να δώσει εξηγήσεις σχετικά με την ασφάλεια των μεταφορών.