Έντεκα μήνες μετά το δυστύχημα στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο που στοίχισε τη ζωή σε μηχανοδηγό το Star φέρνει απόψε στο φως το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων.
Στο αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του Γιάννη Σωτηρόπουλου από τα στοιχεία-«φωτιά» του πορίσματος προκύπτουν σοβαρές ευθύνες τόσο για την εργολαβική εταιρεία, όσο και για τη ΣΤΑΣΥ.
«Καταπέλτης» είναι το πόρισμα των πραγματογνωμόνων που διαβιβάστηκε στον εισαγγελέα για το δυστύχημα στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο που τον περασμένο Νοέμβριο στοίχισε τη ζωή στον εργοδηγό, Πέτρο Γιάμαλη.
«Ήταν ένας εξαίρετος συνάδελφος, διακρινόταν για την εργατικότητά του και το ήθος του, δυστυχώς σε αυτές τις περιπτώσεις την πληρώνουν οι καλύτεροι» περιγράφει ο Πάνος Κοντογιάννης, πρόεδρος εργαζομένων ΗΣΑΠ.
Όπως αποκαλύπτει στο STAR ο δικηγόρος της οικογένειας του άτυχου εργοδηγού το δυστύχημα αυτό φαίνεται πως ήταν «προδιαγεγραμμένο».
«Το πόρισμα αναφέρει ότι από τα 6 δισκόφρενα τα 3 δεν λειτουργούσαν, όχι από μηχανική βλάβη, αλλά επειδή δεν ήταν συνδεδεμένα μηχανικά» λέει ο Δημήτρης Φουτσης, δικηγόρος της οικογένειας του εργοδηγού.
Η ΣΤΑΣΥ δεν είχε σχέδιο έκτακτης ανάγκης
Από το πόρισμα φαίνεται ότι δεν είχε εκπονηθεί σχέδιο έκτακτης ανάγκης, ούτε και μελέτη εκτίμησης επαγγελματικού κινδύνου για το μηχάνημα λείανσης.
«Δεν δούλεψαν τα φρένα, ενώ είχε φρένα. Προφανώς κάποιοι δεν κάνανε σωστά τη δουλειά τους και την πλήρωσε ένας εργαζόμενος με το “αίμα” του» λέει ο Πάνος Κοντογιάννης, πρόεδρος εργαζομένων ΗΣΑΠ.
Δυστύχημα ΗΣΑΠ: Τι οδήγησε στον τραγικό θάνατο του 41χρονου εργοδηγού;
Το STAR επικοινώνησε με τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ.
«Με σημερινή του απόφαση το Δ.Σ. της ΣΤΑ.ΣΥ. κήρυξε έκπτωτο τον ανάδοχο του έργου της λείανσης των γραμμών, καθώς η πραγματογνωμοσύνη δεν αφήνει αμφιβολίες για τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος» αναφέρει η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ