Τη νέα της εταιρική ταυτότητα παρουσίασε η Πειραιώς σε πελάτες και στελέχη της, σε ειδικές εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στο χώρο του Φεστιβάλ Αθηνών, στην οδό Πειραιώς 260, στις 28 και 29 Μαΐου με την παρουσία εκπροσώπων της Κυβέρνησης, της επιχειρηματικής κοινότητας, καθώς και συνεργατών της Τράπεζας.
Η αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας της Πειραιώς σηματοδοτεί τη νέα εποχή για την Τράπεζα και αντικατοπτρίζει τις αξίες και τις δράσεις της, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση. Επιπροσθέτως, η ενημέρωση τονίζει πως επιβεβαιώνει την ανθεκτικότητα της Πειραιώς και την ικανότητά της να εξελίσσεται στο συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο του κλάδου, αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η τράπεζα και προσθέτει: Η νέα εταιρική ταυτότητα αναδεικνύει τον δυναμισμό και την κινητικότητα που εκφράζει την Πειραιώς της νέας εποχής. Αντανακλά την ικανότητά της Τράπεζας να προσαρμόζεται στις τάσεις της αγοράς και στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της, επενδύοντας στην τεχνολογία, στην καινοτομία και στη νέα γενιά.
O Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών υπογράμμισε κατά την ομιλία του ότι «οι ελληνικές τράπεζες κατάφεραν να περάσουν από την εποχή της κρίσης και των ανακεφαλαιοποιήσεων, στην εποχή που υψηλής ποιότητας επενδυτές εκφράζουν έμπρακτα το ενδιαφέρον γι’ αυτές. Αυτό δεν έτυχε, πέτυχε! Και η επιτυχία αυτή είναι αποτέλεσμα της πολιτικής αυτής της κυβέρνησης» Αναφερόμενος στην Πειραιώς σημείωσε ότι «η πρόσφατη αποεπένδυση του ΤΧΣ αποτέλεσε υπογράμμιση της προόδου της Τράπεζας, αλλά και ψήφο εμπιστοσύνης της διεθνούς επενδυτικής κοινότητας. Η επιτυχία της διάθεσης του 27% των μετοχών της σε ξένους και Έλληνες επενδυτές δεν είχε προηγούμενο».
Στην ομιλία του ο Πρόεδρος της Πειραιώς κ. Γιώργος Χαντζηνικολάου ανέφερε ότι «το νέο λογότυπο, αναδεικνύει τη μεγάλη αλλαγή που έχει συντελεστεί στην Τράπεζα τα τελευταία χρόνια. Η Πειραιώς είναι πλέον αμιγώς ιδιωτική τράπεζα, κεφαλαιακά εύρωστη, με υγιές χαρτοφυλάκιο. Έχει ισχυρές επιχειρηματικές και οικονομικές επιδόσεις και προοπτικές, οι οποίες χαρακτηρίζονται από υψηλή ρευστότητα, ισχυρή κεφαλαιακή σχέση και συνετή οικονομική διαχείριση, που σε ένα θωρακισμένο ισολογισμό και οδηγεί σε σταθερή κερδοφορία. Ο ρόλος της δεν περιορίζεται στο να έχει πρωταγωνιστική θέση στη χρηματοδότηση της ελληνικής οικονομίας, αλλά ταυτόχρονα να συνδράμει ενεργά στη δημιουργία μιας βιώσιμης και συμπεριληπτικής κοινωνίας. Και αυτό καθοδηγεί, και θα καθοδηγεί, όλες τις δραστηριότητες της Πειραιώς στη νέα εποχής».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Πειραιώς, κ. Χρήστος Μεγάλου σημείωσε ότι «σχεδιάζουμε το μέλλον και αλλάζουμε την εταιρική μας ταυτότητα, ώστε να συγχρονίσουμε το μεταρρυθμιστικό έργο με το όραμα και τις αξίες μας. Στην Πειραιώς οδηγούμε τις εξελίξεις στον χρηματοπιστωτικό τομέα, κατέχοντας το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς σε δάνεια και καταθέσεις στην Ελλάδα. Καθώς και την ευρύτερη γεωγραφική κάλυψη με ένα σύγχρονο δίκτυο καταστημάτων σε όλη τη χώρα. H νέα μας εταιρική ταυτότητα αποτελεί απόδειξη της ανθεκτικότητάς μας, και της ικανότητας να προσαρμοζόμαστε στο συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο του κλάδου μας. Έχουμε μια κυρίαρχη προτεραιότητα: Κάθε μέρα να επιστρέφουμε την αξία που δημιουργούμε στην κοινωνία. Θέλουμε να είμαστε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής κάθε Ελληνίδας και κάθε Έλληνα».
Καταλήγοντας, το ενημερωτικό Δελτίο αναφέρει ότι «οι τρεις εμβληματικές γραμμές της Πειραιώς δείχνουν αποφασιστικά προς τα εμπρός, ενσαρκώνοντας τις βασικές αρχές της Τράπεζας, την Υπευθυνότητα, την Αξιοκρατία και τη Διαφάνεια.
Κατά τη διάρκεια των δυο εκδηλώσεων παρουσιάστηκε η νέα ανθρωποκεντρική διαφημιστική καμπάνια της Πειραιώς. Αποτελείται από έξι ταινίες που αντιπροσωπεύουν τους βασικούς πυλώνες πάνω στους οποίους η Τράπεζα Πειραιώς στήνει έναν ανοιχτό διάλογο με την κοινωνία: την οικογένεια, τη νέα γενιά, τον αγροτικό τομέα, τις μικρές επιχειρήσεις, τη φύση και το περιβάλλον.
Ένα μωσαϊκό ιστοριών που έρχεται να υπενθυμίσει σε όλους τον ρόλο που πρέπει να έχει μια σύγχρονη τράπεζα και να μας πει ότι: «Οι άνθρωποι είμαστε γεμάτοι ιστορίες. Να τις ακούς είναι σπουδαίο. Να τις στηρίζεις, είναι Πειραιώς». Γιατί είναι οι μικρές προσωπικές ιστορίες που αν τις δέσεις μαζί φτιάχνουν τη μεγάλη εικόνα της Ελλάδας. Μια καμπάνια που αναδεικνύει μια γενναία ταυτότητα και βάζει στο επίκεντρο τον άνθρωπο, όπως ακριβώς κάνει και η Πειραιώς».