Η ΔΕΛΤΑ ξεχώρισε για τις καινοτόμες συσκευασίες της στα Packaging Awards 2020.
Για τη ΔΕΛΤΑ, προτεραιότητα έχει πάντα το περιεχόμενο. Ωστόσο, η συσκευασία αφηγείται την ποιότητα, την καινοτομία, τη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία, που διέπει όλη τη διαδικασία σχεδιασμού και παραγωγής των προϊόντων ΔΕΛΤΑ. Σε αυτό το πλαίσιο, ήταν ιδιαίτερα τιμητική η πρόσφατη τριπλή διάκριση της εταιρείας στα Packaging Awards 2020, όπως αναφέρει το δελτίο τύπου της εταιρείας.
Πιο συγκεκριμένα, η ΔΕΛΤΑ έλαβε το χρυσό βραβείο στις κατηγορίες Labelling Innovation και Successful Branding για τη νέα συσκευασία των φυσικών χυμών Life, που είχε ήδη ξεχωρίσει στα ψυγεία για την αισθητική του σχεδιασμού και τη χρηστικότητά της.
Ο φυσικός χυμός Life προχώρησε το 2019 σε μια ολιστική αλλαγή, με νέες γεύσεις και ανανέωση συνταγών, έχοντας ως βασικό χαρακτηριστικό την απόλυτη φυσικότητα, χωρίς πρόσθετη ζάχαρη ή συντηρητικά. Και όλα αυτά σε νέο, μοναδικό και σύγχρονο μπουκάλι με ολοκαίνουριο εικαστικό στις ετικέτες του, με την υπογραφή της Workroom και της Χαράς Καψάλη. Ένα μεγάλο επαναλανσάρισμα που παρουσίασε και ένα νέο concept, το οποίο προβάλλεται ξεκάθαρα στα εικαστικά των μπουκαλιών, με τη δημιουργία 3 ξεχωριστών σειρών: Φρούτα του Τόπου μας, Super Fruits και Φρούτα Εποχής.
Ασημένιο βραβείο στην κατηγορία Successful Branding πήρε και η καινοτόμος νέα βιολογική βρεφική σειρά ΔΕΛΤΑ Advance Bio, με το πρώτο βρεφικό βιολογικό λευκό γιαούρτι στην Ελλάδα, που έχει ήδη αγαπηθεί από βρέφη και γονείς για την ποιότητα και τη γεύση του.
Το ΔΕΛΤΑ Advance, το πρώτο ειδικά μελετημένο και κατάλληλα εμπλουτισμένο σύστημα διατροφής για βρέφη, εξελίχθηκε προσφέροντας τη νέα βιολογική βρεφική σειρά ΔΕΛΤΑ Advance Bio. Η ΔΕΛΤΑ δημιούργησε τη νέα αυτή σειρά προϊόντων, δίνοντας στα βρέφη όλα όσα χρειάζονται για να αναπτυχθούν στα πρώτα στάδια της ζωής τους και στους γονείς την ασφάλεια ότι διατρέφουν τα παιδιά τους με ό,τι πιο αγνό και ασφαλές. Η συσκευασία του ΔΕΛΤΑ Advance Bio αναπτύχθηκε με την υπογραφή της Garamond Design και του Βαγγέλη Πίσπα.
Η ΔΕΛΤΑ εξελίσσει διαρκώς τα προϊόντα της, ώστε να ανταποκρίνονται στις πιο υψηλές προσδοκίες των καταναλωτών, φροντίζοντας να απολαμβάνουν κάθε τι που αξίζει και σε συσκευασίες που εκφράζουν τις σταθερές αξίες και την αδιαπραγμάτευτη ποιότητα του περιεχομένου τους.