Ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia διατηρεί παραδοσιακά μία σημαντική παρουσία στον τομέα των ταξιδιωτικών υπηρεσιών, η οποία ενισχύεται διαρκώς λόγω του ιδιαίτερα διευρυμένου χαρτοφυλάκιου του Ομίλου, το οποίο εκτός από μεγάλες αλυσίδες – όπως τα Goody’s Burger House, τα everest, τα Flocafé Espresso Room και η La Pasteria περιλαμβάνει και μια πληθώρα από μεμονωμένα, πρωτοποριακά concepts.
Στο πλαίσιο του ανοίγματος του τουρισμού, ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia υλοποιεί ένα σημαντικό πρόγραμμα επενδύσεων, το οποίο αφορά στη δημιουργία νέων σημείων σε τρία ανακαινισμένα αεροδρόμια της Fraport, καθώς και στους δύο ανανεωμένους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών της περιοχής του Σχηματαρίου. Εκτός από τα γνωστά σήματα του Ομίλου, ο προγραμματισμός περιλαμβάνει την τοποθέτηση αρκετών νέων concepts. Από προτάσεις mainstream καφέ και trendy snacking, μέχρι πολυτελή εστιατόρια και ατμοσφαιρικά μπαρ, τα concepts σχεδιάζονται από τους ειδικούς του Ομίλου σύμφωνα με το προφίλ των επισκεπτών του κάθε χώρου, ενώ διαθέτουν μεγάλη ποικιλία και εύρος προϊοντικών κατηγοριών ώστε να καλύπτουν όλες τις προτιμήσεις και όλες τις ώρες της ημέρας.
Πιο συγκεκριμένα, μέχρι τα μέσα Ιουνίου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή των νέων σημείων του Ομίλου στα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Σαντορίνης και Μυκόνου. Στο νέο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης, ο Όμιλος θα λειτουργήσει – επιπλέον των υφιστάμενων – 5 διαφορετικά concepts. Εκτός από το γνωστό Flocafé Espresso Room, παρουσιάζει το νέο Pasteria del Mondo, μια διαφορετική εκδοχή αυθεντικής Ιταλικής κουζίνας, η οποία εκτός από τις κλασικές προτάσεις περιλαμβάνει ενδιαφέρουσες συνταγές με βάση το κρέας, καθώς και μια πλήρη λίστα κρασιών με Ελληνικές και διεθνείς ετικέτες. Επιπλέον, στο νέο αεροδρόμιο «Μακεδονία» φτάνει το ιταλικό Bistro dei Cavalieri μετά από μια επιτυχημένη πορεία στα αεροδρόμια της Ρόδου και της Μυκόνου. Η γκάμα των σημείων συμπληρώνεται από τα νέα concepts Fabrica και Seed & Nuts, τα οποία προσφέρουν αγαπημένες bakery συνταγές και υγιεινά snacks αντίστοιχα. Για το αεροδρόμιο της Μυκόνου, ο Όμιλος έχει σχεδιάσει το νέο luxury resto-bar El Pelicano, με μια ευρεία γκάμα, από trendy snacks με τοπικά υλικά μέχρι ιδιαίτερες γεύσεις sushi, πρωτότυπα cocktails, καθώς και μια αξιόλογη λίστα Ελληνικών κρασιών. Το concept είναι πλήρως εναρμονισμένο με το ιδιαίτερο σχεδιαστικό ύφος του εξωτερικού χώρου του αεροδρομίου, το οποίο θυμίζει περιστερώνα. Τέλος, στο αεροδρόμιο της Σαντορίνης παρουσιάζονται δύο νέα concepts: το μοντέρνο resto-bar Bonheur και το ατμοσφαιρικό και πολυτελές cocktail restaurant Caldera, το οποίο μας μεταφέρει τη μαγική αίσθηση του ηφαιστείου.
Σημαντική είναι η αναβάθμιση και των δύο Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών της Νέας Οδού στην περιοχή του Σχηματαρίου, οι οποίοι έχουν προχωρήσει σε ριζική ανακαίνιση. Στο ρεύμα προς Λαμία, ο σταθμός φιλοξενεί ένα πλήρως ανακαινισμένο everest, το concept Ελληνικής κουζίνας Herbs & Olives και το ιταλικό concept snacking & καφέ Forno Luca το οποίο ο Όμιλος έχει ήδη τοποθετήσει σε κάποια αεροδρόμια με μεγάλη επιτυχία. Στο ρεύμα προς Αθήνα, στον σταθμό που αναμένεται να λειτουργήσει ξανά εντός του Ιουνίου, θα μπορεί κανείς να βρει ένα εντελώς καινούριο Goody’s Burger House και τη νέα πρόταση του Ομίλου στην κατηγορία boulangerie, το Grain de Blé.
Με την ολοκλήρωση των παραπάνω έργων, ο Όμιλος θα λειτουργεί συνολικά 24 διαφορετικά concepts στον τομέα των ταξιδιωτικών υπηρεσιών, ενώ θα διαθέτει 48 σημεία σε Αεροδρόμια, 76 σημεία σε Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών και 126 σημεία σε επιβατικά Πλοία.
Τον τελευταίο χρόνο ο Όμιλος κατάφερε να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τη μεγάλη πρόκληση της πανδημίας που επηρέασε δραματικά όλο τον κλάδο της εστίασης. Επικεντρώθηκε κατά κύριο λόγο στη διαρκή προσαρμογή του τρόπου λειτουργίας της εταιρίας, των παραγωγικών μονάδων και – κυρίως – των σημείων του στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες. Με αυτόν τον τρόπο κατάφερε να κρατήσει σε λειτουργία σχεδόν το σύνολο των σημείων των αλυσίδων Goody’s Burger House και everest, ενώ διασφάλισε και τη λειτουργία των La Pasteria μέσω της εισαγωγής της υπηρεσίας delivery. Παράλληλα, επίσπευσε τη διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού, ο οποίος αποτελεί βασικό πυλώνα ανάπτυξης των σημάτων του Ομίλου τα τελευταία χρόνια. Έτσι, τα σήματα προχώρησαν σε καινοτομίες που εκμεταλλεύονται τις νέες τεχνολογίες, ώστε να βελτιώσουν την καταναλωτική εμπειρία, διασφαλίζοντας την ταχύτερη και όσο το δυνατόν ανέπαφη συναλλαγή με τον πελάτη, προσδίδοντας προστιθέμενη αξία σε κάθε αγορά.
Ο κ Ανδρέας Τσουκάλης, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Εστίασης της Vivartia, δήλωσε σχετικά:
«Το 2020 αποτέλεσε μια χρονιά-ορόσημο σε παγκόσμιο επίπεδο, με συνέπειες οι οποίες θα μας απασχολούν τα επόμενα χρόνια. Η δική μας προσπάθεια εστιάστηκε στη διασφάλιση της υγείας και ασφάλειας των εργαζόμενων και των πελατών μας, και φυσικά στη διατήρηση των θέσεων εργασίας σε μια αγορά η οποία βρέθηκε στο επίκεντρο της κρίσης. Αντιμετωπίσαμε τις προκλήσεις και καταφέραμε να διατηρήσουμε την ηγετική μας θέση, επενδύοντας σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες με τη χρήση νέων τεχνολογιών. Αν και εξακολουθούμε να αντιμετωπίζουμε καθημερινά αρκετές δυσκολίες, δεν έχουμε σταματήσει στιγμή να οραματιζόμαστε το μέλλον και να σχεδιάζουμε την επόμενη μέρα του Ομίλου μας με αισιοδοξία. Είμαστε βέβαιοι ότι ο τουρισμός θα συνεισφέρει σημαντικά στη συνολική πορεία ανάκαμψης της Χώρας μας και, ως αναπόσπαστο κομμάτι της τουριστικής εμπειρίας, δηλώνουμε το παρών σε αυτή την εθνική προσπάθεια. Η δική μας συμβολή είναι να προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών, που έχουν πάντα στο επίκεντρο την ικανοποίηση και την ασφάλεια των πελατών μας».
Ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia, είναι ο μεγαλύτερος όμιλος εστίασης στην Ελλάδα, λειτουργώντας και αναπτύσσοντας τα πλέον δυναμικά σήματα στον κλάδο της εστίασης. Αποτελεί τον μεγαλύτερο εργοδότη στον χώρο της εστίασης στην Ελλάδα, απασχολώντας, περισσότερους από 5.000 – άμεσα & έμμεσα – εργαζομένους, στηρίζοντας έμπρακτα την ελληνική οικονομία και ενισχύοντας την οικονομική δραστηριότητα των τοπικών κοινωνιών. Ο Όμιλος λειτουργεί 2 σύγχρονες μονάδες παραγωγής, ενώ εξυπηρετεί καθημερινά περισσότερους από 300.000 πελάτες σε περισσότερα από 560 σημεία πώλησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, προσφέροντας ξεχωριστά προϊόντα και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, καλύπτοντας κάθε ανάγκη του καταναλωτή.