Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ζητούν από την Κεραμέως απάντηση για τις απευθείας αναθέσεις παραγωγής βιντεο-μαθημάτων

Κατά της υπουργού Παιδείας στρέφονται 47 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ. Με ερώτηση που κατέθεσαν ζητούν από την Νίκη Κεραμέως απάντηση για την «απευθείας ανάθεση παραγωγής βιντεο-μαθημάτων και επικοινωνίας, ύψους 700.000 ευρώ».

Στο κείμενο της ερώτησης που κατατέθηκε με πρωτοβουλία των τομεαρχών Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Φίλη και Μερόπης Τζούφη αναφέρουν ότι σύμφωνα «με τις αναρτημένες πράξεις στη Δι@υγεια, η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως έχει προχωρήσει -μέσω απευθείας αναθέσεων και χωρίς διαγωνισμό- σε συνολική δαπάνη ύψους 528.000 ευρώ προς την εταιρεία “FILMIKI PRODUCTIONS ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΑΙΝΙΩΝ & ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΕ”». Η παραγωγή αυτών των βιντεο-μαθημάτων αφορά μαθητές και μαθήτριες δημοτικού, καθώς και για την παραγωγή μαγνητοσκοπήσεων μαθημάτων με διερμηνεία στην ελληνική νοηματική γλώσσα, στο πλαίσιο των μέτρων για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης της πανδημίας COVID-19 και τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού».

Επίσης, σύμφωνα με την ερώτηση, με απευθείας ανάθεση δόθηκε στην εταιρεία «INTERWEAVE ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΠΕ» η καμπάνια του υπουργείου Παιδείας «Μαθαίνουμε Ασφαλείς», η δημιουργία της ιστοσελίδας «Μαθαίνουμε στο Σπίτι», όπως και η παραγωγή γραφικού υλικού για αναρτήσεις στα social media του υπουργείου και της υπουργού.

Οι ερωτώντες βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ζητούν να πληροφορηθούν με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν οι δύο αυτές εταιρείες. Εάν υπήρχαν και άλλες προσφορές εταιρειών. Γιατί αφού η παραγωγή αυτών των μαγνητοσκοπημένων μαθημάτων προβάλλονται στην ΕΡΤ2, δεν αξιοποιήθηκαν οι υποδομές, η τεχνογνωσία και το προσωπικό της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης. Γιατί δεν αξιοποιήθηκε η Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση, δηλαδή ο σχετικός φορέας του υπουργείου Παιδείας, η οποία από το 2017 έχει συνάψει Σύμφωνο Συνεργασίας με τον τηλεοπτικό σταθμό της Βουλής των Ελλήνων. Και γιατί σε ό,τι αφορά τη δημιουργία ιστοσελίδων και επικοινωνιακής καμπάνιας, γιατί δεν αξιοποιήθηκαν οι υπάρχουσες υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας και αντ’ αυτού προτιμήθηκε συγκεκριμένη ιδιωτική εταιρεία.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Νέα μήνυση εις βάρος του Κέβιν Σπέισι για σεξουαλική επίθεση
13 Φεβρουαρίου, 2025
Τουλάχιστον πέντε νεκροί μετά από έκρηξη σε εμπορικό κέντρο της Ταϊβάν
13 Φεβρουαρίου, 2025
Σύγκρουση λεωφορείου με μοτοσικλέτα στο Χαλάνδρι
13 Φεβρουαρίου, 2025
Άγιοι Ανάργυροι: Μεγάλες καθυστερήσεις λόγω ακινητοποιημένου φορτηγού
13 Φεβρουαρίου, 2025
Για ρατσιστικό σχόλιο κατηγορεί τον καγκελάριο Όλαφ Σολτς το CDU
13 Φεβρουαρίου, 2025
Κολίνα: Το μυστικό που αποκάλυψε για το Μουντιάλ του 2002
13 Φεβρουαρίου, 2025
Συντάξεις: Έξτρα λεφτά αν έχετε τόση σύνταξη - Τα ποσά
Συντάξεις: Έξτρα λεφτά αν έχετε τόση σύνταξη – Τα ποσά
13 Φεβρουαρίου, 2025
Αυστρία: «Γρήγορα νέες εκλογές», ζήτησε ο αρχηγός του ακροδεξιού FPÖ
13 Φεβρουαρίου, 2025
ΟΣΕ: Υπάρχουν αδιάψευστα στοιχεία ότι το τρένο στα Σεπόλια πέρασε με κατεβασμένες μπάρες και με την παρουσία του φύλακα
13 Φεβρουαρίου, 2025
Επέστρεψε στην ψυχιατρική κλινική ο 42χρονος που είχε ταμπουρωθεί στο σπίτι του στο Κερατσίνι
13 Φεβρουαρίου, 2025