Επιστολή προς όλους τους συνδρομητές της εταιρείας απευθύνει, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wind, Νάσος Ζαρκαλής.
Όπως σημειώνει ειδικότερα «το πρωτόγνωρο περιβάλλον που όλοι μας βιώνουμε η αδιάλειπτη επικοινωνία βρίσκεται στην πρώτη γραμμή. Σήμερα, χάρη στην ετοιμότητα, την αφοσίωση και το πάθος των ανθρώπων της Wind, στηρίζοντας ταυτόχρονα την πρωτοβουλία της Πολιτείας #DigitalSolidarityGR, με υπευθυνότητα και ευαισθησία σε αυτές τις δύσκολες στιγμές».
Σύμφωνα με τον κ. Ζαρκαλή, μεταξύ άλλων, η Wind «επαγρυπνεί ώστε κάθε συνδρομητής να απολαμβάνει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες επικοινωνίας, καθώς το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου της Wind λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Για το επόμενο κρίσιμο διάστημα των 30 ημερών και για όλους τους συνδρομητές – ιδιώτες, επαγγελματίες και επιχειρήσεις – προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες δεδομένων».
Στην ίδια επιστολή επισημαίνει ότι η Wind ήταν από τις πρώτες εταιρίες που έλαβε άμεσα και αυστηρά μέτρα προστασίας για τους περίπου 1.000 εργαζομένους της. Από τις 3 Μαρτίου το 50% των εργαζομένων ήδη εργαζόταν από το σπίτι, ενώ στις 16 Μαρτίου το ποσοστό ήταν άνω του 95%. Επίσης, περισσότεροι από 1.000 εργαζόμενοι στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών δουλεύουν από τα σπίτια τους σε ποσοστό που αγγίζει το 100% χάρη στα εξελιγμένα συστήματα που έχουν στη διάθεσή τους.
«Η Wind θέτει την προστασία των ανθρώπων και την απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας ως υπέρτατες προτεραιότητες. Ευχή όλων μας είναι η παγκόσμια και η εθνική προσπάθεια για την αντιμετώπιση της πανδημίας να έχουν άμεσα θετικά αποτελέσματα. Έως τότε, είμαστε πάντα σε επαφή, χωρίς να χρειάζεται να έρθουμε σε επαφή», καταλήγει η επιστολή.