Σε μια συνέντευξη Τύπου που ξεπέρασε τα όρια της απλής παρουσίασης προϊόντων, η Henkel μέσα από το brand Dixan ανέδειξε ένα όραμα που παντρεύει τη βιωσιμότητα, την καινοτομία και την κοινωνική ευθύνη.
Με κεντρικό σύνθημα «Ξεκάθαρα Μαζί», η εκδήλωση είχε ως στόχο να παρουσιάσει το νέο στρατηγικό πλάνο της εταιρείας στην Ελλάδα, εστιάζοντας σε τρεις πυλώνες: το περιβάλλον, την κοινωνία και την οικονομία.
Εστίαση στη βιώσιμη καινοτομία
Η Henkel ανακοίνωσε πως μέχρι το 2026 θα παρουσιάσει νέα προϊόντα Dixan, πιο φιλικά προς το περιβάλλον, μειώνοντας ακόμα περισσότερο το αποτύπωμα άνθρακα, την κατανάλωση νερού και τις χημικές ουσίες. Ήδη από φέτος, το Dixan λανσάρει προϊόντα με ανακυκλώσιμες συσκευασίες, ακόμα πιο συμπυκνωμένες συνθέσεις και φορμουλές ταχείας διάλυσης για χαμηλότερη κατανάλωση νερού.
Ο κ. Θοδωρής Γαλανόπουλος, Country Manager της Henkel Consumer Brands Greece, τόνισε πως η νέα στρατηγική «δεν αφορά μόνο στη βιωσιμότητα των προϊόντων, αλλά και τη βιωσιμότητα της σχέσης μας με την κοινωνία».

Επένδυση στην τοπική οικονομία
Με εργοστάσιο στη Βοιωτία και 40 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, η Henkel συνεχίζει να στηρίζει την τοπική παραγωγή και τις θέσεις εργασίας. Το Dixan καταλαμβάνει πλέον την 3η θέση στην ελληνική αγορά απορρυπαντικών, μια επιτυχία που, όπως ειπώθηκε, δεν είναι μόνο εμπορική αλλά και κοινωνική.
Εκπαίδευση και κοινωνική ευθύνη
Η κοινωνική δράση βρέθηκε στο επίκεντρο. Το καινοτόμο πρόγραμμα «Οι σπόροι του αύριο – Εκπαιδεύουμε για ένα πιο καθαρό μέλλον» έχει ήδη υλοποιηθεί με επιτυχία σε δεκάδες σχολεία, προσεγγίζοντας πάνω από 20.000 μαθητές. Το πρόγραμμα ενθαρρύνει τη δημιουργική συμμετοχή των παιδιών μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και workshops με στόχο την περιβαλλοντική συνείδηση.
Επιπλέον, η Henkel ανανέωσε τη συνεργασία της με την ΑΜΚΕ «Ο Άλλος Άνθρωπος», προσφέροντας καθημερινά καθαριότητα σε ευπαθείς ομάδες, ενώ υποστηρίζει και το πρόγραμμα Kid’s Athletics, προάγοντας την ένταξη παιδιών προσφύγων και μεταναστών σε σχολικές και αθλητικές δραστηριότητες.

Το Dixan ως «brand κοινωνικής ευαισθησίας»
Με εντυπωσιακή διαφημιστική καμπάνια που εστιάζει σε καθημερινές πράξεις ευθύνης, η Henkel θέλει να καταστήσει το Dixan όχι απλώς «καθαριστικό», αλλά σύμβολο κοινωνικής συνείδησης. Οι εκπρόσωποι της εταιρείας σημείωσαν ότι στόχος είναι το κοινό να δει το brand σαν «σύμμαχο» στην προσπάθεια για ένα πιο καθαρό και δίκαιο μέλλον.
Οι άνθρωποι της Henkel
Οι άνθρωποι της Henkel κατέστησαν σαφές ότι στόχος τους είναι, μέσα από το Dixan, να μην απαντούν απλώς στις ανάγκες των καταναλωτών, αλλά να δημιουργήσουν μια γέφυρα μεταξύ καινοτομίας, ευθύνης και κοινωνικής προσφοράς. Κεντρική τους ιδέα ότι, αν το μέλλον χρειάζεται καθαρότητα, τότε το Dixan θα δείξει τον δρόμο – ξεκάθαρα.

Στρατηγούλα Βαμβαλή, Marketing & Trade Director της Henkel Consumer Brands Greece & Cyprus: «Η κλιματική αλλαγή και η υπερθέρμανση του πλανήτη αποτελούν μια πρόκληση. Ως όμιλος, έχουμε δεσμευτεί πίσω από την υπογραφή του Παρισιού, ώστε να περιοριστεί η υπερθέρμανση στον ενάμιση βαθμό Κελσίου. Έχουμε μειώσει κατά 23% την ενέργεια που χρησιμοποιούμε και όλη η παραγωγή είναι carbon neutral».
«Όλα τα προϊόντα είναι από 100% ανακυκλώσιμα υλικά και οι συσκευασίες αποτελούνται από 25% ανακυκλωμένο πλαστικό. Βοηθάμε στο να μειωθεί το αποτύπωμά μας σε σχέση με την εφοδιαστική αλυσίδα και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όλοι οφείλουμε να δημιουργήσουμε μια βιώσιμη καθημερινότητα σήμερα».

Θάνος Καλουδιώτης, Laundry, Home Care & Sustainability Head, Henkel Consumer Brands Ελλάδας και Κύπρου: «Με το Dixan, μέσα από τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιούμε με συνέπεια και δέσμευση, έχουμε καταφέρει να ενισχύσουμε σημαντικά τις κοινωνικές αξίες και ταυτόχρονα να εργαστούμε συλλογικά για την προστασία του περιβάλλοντος. Συνεχίζουμε να πορευόμαστε με ξεκάθαρη δέσμευση για ένα καλύτερο αύριο. Δεν αρκεί να έχουμε απλώς καθαρά ρούχα – θέλουμε έναν καθαρό πλανήτη και μια δίκαιη κοινωνία».
«Επισκεπτόμαστε ακαδημίες ποδοσφαίρου με όραμα να βάλουμε ένα λιθαράκι στην εξάλειψη κάθε μορφής εκφοβισμού και βίας. Σημαντικός στόχος είναι η επαφή και με τους γονείς, ώστε να βοηθήσουν τα παιδιά να μην προάγουν ανταγωνιστικές και αντιδραστικές συμπεριφορές».