Υπουργείο Εργασίας: Περιορίζονται οι ώρες εισόδου του κοινού στο κτίριο

Τον περιορισμό των ωρών εισόδου του κοινού στο πρωτόκολλο και τις λοιπές υπηρεσίες του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων προβλέπει απόφαση του υπουργού Εργασίας Γιάννη Βρούτση, η οποία αναρτήθηκε στη «Διαύγεια».

Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση:

α) Περιορίζονται οι ώρες εισόδου του κοινού, μέχρι και τις 10 Απριλίου 2020, οι οποίες διαμορφώνονται, ως εξής:

1. Στις υπηρεσίες πρωτοκόλλου του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, πλην του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (ΣΕΠΕ) και του Τμήματος Μητρώου Φορέων Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας, από τις 07:30 έως τις 11:30. Η εξυπηρέτηση από τις υπηρεσίες του πρωτοκόλλου διενεργείται και με ηλεκτρονικά μέσα ή με αλληλογραφία. Στις περιπτώσεις που απαιτείται η εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία, λαμβάνονται αυστηρά μέτρα για την αποφυγή συγχρωτισμού στους χώρους υποδοχής των πολιτών.

2. Στις λοιπές υπηρεσίες του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, πλην του ΣΕΠΕ και του Τμήματος Μητρώου Φορέων Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας, από τις 09:00 έως τις 12:00, κατόπιν ραντεβού, μόνο για επείγοντα θέματα και εφόσον απαιτείται εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία.

3. Στο Τμήμα Μητρώου Φορέων Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας, Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή, από τις 09:00 έως τις 12:00, κατόπιν ραντεβού, μόνο για επείγοντα θέματα και εφόσον απαιτείται εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία.

4. Στις υπηρεσίες του ΣΕΠΕ όλης της επικράτειας, από τις 09:00 έως τις 11:00, κατόπιν ραντεβού, μόνο για επείγοντα θέματα και εφόσον απαιτείται εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία.

β) Η εξυπηρέτηση των πολιτών από τις υπηρεσίες των παρ. 2, 3 και 4, διενεργείται και με χρήση των ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας ή με τηλεφωνική επικοινωνία ή με αλληλογραφία.

γ) Για την άμεση ενημέρωση των εξυπηρετούμενων πολιτών, οι αρμόδιες υπηρεσίες αναρτούν εμφανή ανακοίνωση στο χώρο στέγασης της υπηρεσίας και στην οικεία ιστοσελίδα, στην οποία αναφέρονται οι ώρες εισόδου του κοινού, οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις επικοινωνίας, τα τηλέφωνα επικοινωνίας και κάθε άλλη αναγκαία πληροφορία για την εξυπηρέτηση του κοινού.