29χρονη μαχαίρωσε τον σύντροφό της

Στη σύλληψη μία 29χρονης η οποία κατηγορείται ότι μαχαίρωσε και τραυμάτισε τον σύντροφό της, προχώρησαν οι αστυνομικοί στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το περιστατικό σημειώθηκε στις 10 το πρωί της Τρίτης μέσα σε διαμέρισμα στην Άνω Πόλη για ασήμαντη αφορμή. Το 24χρονο θύμα που φέρεται να δέχθηκε χτυπήματα με το μαχαίρι μεταξύ άλλων στον θώρακα, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παπανικολάου με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και κρίθηκε απαραίτητη η χειρουργική επέμβαση.

Μετά το περιστατικό η γυναίκα με καταγωγή από τη Ρουμανία συνελήφθη και θα οδηγηθεί ενώπιον του εισαγγελέα. Την προανάκριση για το περιστατικό έχουν αναλάβει οι αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Λευκού Πύργου.