Shoppers stroll the fruits and vegetables area in the new Carrefour store Wednesday Aug. 25, 2010 in Ecully, near Lyon, central France. Carrefour has unveiled its hypermarket reinvention project at two stores in Lyon. The Ecully and Venissieux host the Carrefour Planet concept. The stores split into nine zones, including a 'discovery' store for events and seasonally themed products. (AP Photo/Thomas Campagne)

Η Carrefour στη Γαλλία «καρφώνει» με ταμπέλες τις εταιρείες που πουλάνε λιγότερο προϊόν αλλά στην ίδια τιμή

Τα σούπερ μάρκετ Carrefour στη Γαλλία τοποθέτησαν αυτοκόλλητα στα ράφια προειδοποιώντας τους καταναλωτές για το λεγόμενο «shrinkflation», όπου δηλαδή το περιεχόμενο της συσκευασίας μικραίνει, αλλά η τιμή όχι.

Το παγωμένο τσάι Lipton, η σοκολάτα Lindt και το παγωτό Viennetta είναι μεταξύ των προϊόντων που κατονομάζονται.

Οι πελάτες ενημερώνονται για παράδειγμα για το αν τα μπουκάλια είναι μικρότερα ή το περιεχόμενο της συσκευασίας ελαφρύτερο.

Η Carrefour δήλωσε ότι ήθελε να ασκήσει πίεση στις εταιρείες που παρασκευάζουν τα προϊόντα για να κρατήσουν τις τιμές χαμηλά. «Προφανώς, ο στόχος με τον στιγματισμό αυτών των προϊόντων είναι να μπορέσουμε να πούμε στους κατασκευαστές να επανεξετάσουν την τιμολογιακή τους πολιτική», δήλωσε ο Stefen Bompais, διευθυντής επικοινωνίας της Carrefour.

Η Carrefour εντόπισε 26 προϊόντα που έχουν συρρικνωθεί, χωρίς αντίστοιχη μείωση των τιμών, τα οποία παράγονται από κολοσσούς τροφίμων, όπως η Nestle, η PepsiCo και η Unilever, αναφέρει το BBC. Η Carrefour ανέφερε ότι η συσκευασία των 900γρ του βρεφικού γάλακτος Guigoz που παράγεται από τη Nestle έχει μειωθεί στα 830 γρ, για παράδειγμα.

Η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Γαλλίας, επισημαίνει τα εν λόγω προϊόντα με πινακίδες στα ράφια που αναγράφουν: «Το προϊόν αυτό είδε τον όγκο/βάρος του να μειώνεται και την πραγματική τιμή που χρεώνεται από τον προμηθευτή να αυξάνεται».

Η Unilever, η Pepsico και η Nestle δεν έχουν σχολιάσει την κίνηση της Carrefour. Οι Γάλλοι λιανοπωλητές και οι παραγωγοί τροφίμων δέχονται πιέσεις για μείωση των τιμών, όπως και στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς οι καταναλωτές έρχονται αντιμέτωποι με την απότομη αύξηση τιμών.

Τον Ιούνιο ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών Μπρυνό Λε Μερ κάλεσε 75 καταστήματα λιανικής και ομάδες καταναλωτών σε συνάντηση για τις τιμές και κατηγόρησε τους κατασκευαστές ότι δεν ακολουθούν τη γραμμή του πληθωρισμού.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Πέτρος Κωστόπουλος: «Έκανα τη μεγαλύτερη βλακεία της ζωής μου που σταμάτησα την πρωινή εκπομπή»
22 Ιανουαρίου, 2025
Η απάντηση του Κώστα Τασούλα στο ΠΑΣΟΚ
22 Ιανουαρίου, 2025
Βορίδης: Η στρατηγική αυτοδυναμίας της ΝΔ είναι η μόνη πραγματικά κυβερνητική στρατηγική
22 Ιανουαρίου, 2025
Γενική γραμματέας υπουργείου Μεταφορών: Μέχρι το καλοκαίρι 951 νέα λεωφορεία
22 Ιανουαρίου, 2025
Τι λέει η μητέρα του 14χρονου που κατηγορείται για τον βιασμό του 7χρονου στη Φλώρινα
22 Ιανουαρίου, 2025
ΠΑΣΟΚ για Τασούλα: Στην εκπνοή των καθηκόντων του υπέγραψε επιχορηγήσεις φορέων της εκλογικής περιφέρειάς του
22 Ιανουαρίου, 2025
Γεραπετρίτης: Η Ελλάδα είναι στο προσκήνιο με πολύ μεγάλο διπλωματικό αποτύπωμα
22 Ιανουαρίου, 2025
Στοίχημα στο Australian Open 2025: τι να προσέξετε
22 Ιανουαρίου, 2025
Σοβαρό τροχαίο στον Πύργο Ηλείας
22 Ιανουαρίου, 2025
Τραγωδία: Νεκρός 14χρονος – Τον βρήκε ο πατέρας του στο σπίτι τους
22 Ιανουαρίου, 2025