Shoppers stroll the fruits and vegetables area in the new Carrefour store Wednesday Aug. 25, 2010 in Ecully, near Lyon, central France. Carrefour has unveiled its hypermarket reinvention project at two stores in Lyon. The Ecully and Venissieux host the Carrefour Planet concept. The stores split into nine zones, including a 'discovery' store for events and seasonally themed products. (AP Photo/Thomas Campagne)

Η Carrefour στη Γαλλία «καρφώνει» με ταμπέλες τις εταιρείες που πουλάνε λιγότερο προϊόν αλλά στην ίδια τιμή

Τα σούπερ μάρκετ Carrefour στη Γαλλία τοποθέτησαν αυτοκόλλητα στα ράφια προειδοποιώντας τους καταναλωτές για το λεγόμενο «shrinkflation», όπου δηλαδή το περιεχόμενο της συσκευασίας μικραίνει, αλλά η τιμή όχι.

Το παγωμένο τσάι Lipton, η σοκολάτα Lindt και το παγωτό Viennetta είναι μεταξύ των προϊόντων που κατονομάζονται.

Οι πελάτες ενημερώνονται για παράδειγμα για το αν τα μπουκάλια είναι μικρότερα ή το περιεχόμενο της συσκευασίας ελαφρύτερο.

Η Carrefour δήλωσε ότι ήθελε να ασκήσει πίεση στις εταιρείες που παρασκευάζουν τα προϊόντα για να κρατήσουν τις τιμές χαμηλά. «Προφανώς, ο στόχος με τον στιγματισμό αυτών των προϊόντων είναι να μπορέσουμε να πούμε στους κατασκευαστές να επανεξετάσουν την τιμολογιακή τους πολιτική», δήλωσε ο Stefen Bompais, διευθυντής επικοινωνίας της Carrefour.

Η Carrefour εντόπισε 26 προϊόντα που έχουν συρρικνωθεί, χωρίς αντίστοιχη μείωση των τιμών, τα οποία παράγονται από κολοσσούς τροφίμων, όπως η Nestle, η PepsiCo και η Unilever, αναφέρει το BBC. Η Carrefour ανέφερε ότι η συσκευασία των 900γρ του βρεφικού γάλακτος Guigoz που παράγεται από τη Nestle έχει μειωθεί στα 830 γρ, για παράδειγμα.

Η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Γαλλίας, επισημαίνει τα εν λόγω προϊόντα με πινακίδες στα ράφια που αναγράφουν: «Το προϊόν αυτό είδε τον όγκο/βάρος του να μειώνεται και την πραγματική τιμή που χρεώνεται από τον προμηθευτή να αυξάνεται».

Η Unilever, η Pepsico και η Nestle δεν έχουν σχολιάσει την κίνηση της Carrefour. Οι Γάλλοι λιανοπωλητές και οι παραγωγοί τροφίμων δέχονται πιέσεις για μείωση των τιμών, όπως και στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς οι καταναλωτές έρχονται αντιμέτωποι με την απότομη αύξηση τιμών.

Τον Ιούνιο ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών Μπρυνό Λε Μερ κάλεσε 75 καταστήματα λιανικής και ομάδες καταναλωτών σε συνάντηση για τις τιμές και κατηγόρησε τους κατασκευαστές ότι δεν ακολουθούν τη γραμμή του πληθωρισμού.

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Τραγωδία στη Γερμανία: Νέα στοιχεία για τον δράστη – Τον χαρακτήριζαν Dr. Google
23 Δεκεμβρίου, 2024
Θεσσαλονίκη: Παραβίασαν τη βοηθητική πόρτα καταστήματος και αφαίρεσαν χρηματικό ποσό
23 Δεκεμβρίου, 2024
Συμβουλές του ΕΟΔΥ για το γιορτινό τραπέζι – Τι να προσέξετε
23 Δεκεμβρίου, 2024
Κ. Μητσοτάκης στο υπουργικό: Σημαντικά νομοσχέδια του υπ. Παιδείας – Στην τελική ευθεία η μετεγκατάσταση των φυλακών Κορυδαλλού
23 Δεκεμβρίου, 2024
Αλλαγές στο νυχτερινό ρεύμα: Από την 1η Φεβρουαρίου το νέο διζωνικό τιμολόγιο
23 Δεκεμβρίου, 2024
Aναβλήθηκε η δίκη αστυνομικού της Βουλής που συνελήφθη για ενδοοικογενειακή βία
23 Δεκεμβρίου, 2024
ΑΒ Βασιλόπουλος: Διακρίθηκε στα DIAMOND Awards με σημαντική βράβευση
23 Δεκεμβρίου, 2024
«AEGEAN Santa Crew»: Εθελοντές-εργαζόμενοι της AEGEAN έστειλαν μήνυμα προσφοράς και αλληλεγγύης
23 Δεκεμβρίου, 2024
Αρβανίτης: Προτεραιότητα και υποχρέωση η αφαίρεση του αμιάντου από δημόσια κτίρια
23 Δεκεμβρίου, 2024
Πτολεμαΐδα: Ένας 33χρονος έχασε την ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα – Τραυματίας ένας 53χρονος
23 Δεκεμβρίου, 2024