Κατρίνης: Δεν αρκούσαν 8 χρόνια για να λειτουργήσει ένα σύστημα τηλεδιοίκησης στα τρένα;

«Το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών λειτούργησε ως καταλύτης, τόσο στην αντίληψη του κόσμου σχετικά με το πολιτικό σκηνικό, όσο και στο πολιτικό σκηνικό αυτό κάθε αυτό που διαμορφώνεται, πλέον, ως «πριν και μετά τα Τέμπη». Παρακολουθούμε τις δημοσκοπήσεις με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ωστόσο θα πρέπει να περιμένουμε να ωριμάσει η κατάσταση, με τη διάθεση και τη στάση του κόσμου απέναντι στα γεγονότα να εξαρτάται και από την ταχύτητα απονομής της δικαιοσύνης για την τραγωδία» τόνισε ο επικεφαλής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Μιχάλης Κατρίνης μιλώντας στον Σκάι και στην εκπομπή «Σήμερα» με τους Δημήτρη Οικονόμου και Άκη Παυλόπουλο.

Όπως είπε, «η στρατηγική της κυβέρνησης είναι σαφής: αρχικά, προσπάθησε να αποδώσει τα Τέμπη αποκλειστικά και μόνο στο ανθρώπινο λάθος, ενώ σε δεύτερο χρόνο βλέπουμε ότι προσπαθεί να χαθούν οι ευθύνες στο παρελθόν, να γίνουν ένα με αυτό που προηγήθηκε, προκειμένου να αποποιηθεί μεγάλο μέρος της δικής της ευθύνης. Αυτή η προσπάθεια της κυβέρνησης για διάχυση ευθυνών πέφτει στο κενό.

Ευθύνες που ανήκουν κυρίαρχα στη σημερινή κυβέρνηση και το επιτελικό κράτος που αδιαφόρησε και αδράνησε για 4 ολόκληρα χρόνια για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων. Σήμερα, υπό το βάρος των δραματικών γεγονότων, σπεύδει να καλύψει ό,τι μπορεί να καλύψει και να αποκρύψει τις ευθύνες του επικεφαλής της, του πρωθυπουργού της χώρας. Και είναι πολιτικά απαράδεκτη η προσπάθεια του κ. Μητσοτάκη να αφαιρέσει τις ευθύνες για την τραγωδία των Τεμπών με τη χρήση της φράσης «θυσία των παιδιών»».

Ερωτηθείς για την ύπαρξη συστήματος τηλεδιοίκησης ή όχι, ο βουλευτής Ηλείας τόνισε: «Αυτή τη στιγμή, παρακολουθούμε την απέλπιδα προσπάθεια της κυβέρνησης να πείσει μετά από 20 ημέρες τους πολίτες, ότι τελικά υπήρχε και λειτουργούσε σύστημα τηλεδιοίκησης στον τόπο της τραγωδίας και ότι όλα οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος. Μια κυβέρνηση που αγνόησε επιδεικτικά το 2021 το πόρισμα της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, το οποίο καταλόγιζε συγκεκριμένες ευθύνες – και ποινικές – για την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση και λειτουργία της τηλεδιοίκησης. Το επιτελικό κράτος τι έκανε, άραγε, για αυτό; Παράλληλα, οι πολίτες εμβρόντητοι παρακολουθούν ένα πρωτοφανές «γαϊτανάκι» ευθυνών και κατηγοριών μεταξύ της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων και του ΟΣΕ, ενδεικτικό της διαλυτικής κατάστασης σε έναν τομέα της καθημερινότητας. Οι Έλληνες πολίτες, ωστόσο, αναρωτιούνται: Οκτώ ολόκληρα χρόνια – από το 2015 ως το 2023, με 2 πλήρεις κυβερνητικές θητείες ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ – πως να πιστέψει κανείς ότι δεν μπορούσε να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί το σύστημα τηλεδιοίκησης των σιδηροδρόμων; Μόνο ένα έργο έχει καθυστερήσει περισσότερο, αυτό της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος».

Εκτέλεση Ζαμπούνη: «Γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι όποιος μιλήσει τελειώνει»
16 Ιανουαρίου, 2024
Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τη χορήγηση στεγαστικού επιδόματος σε καταρτιζόμενους των ΣΑΕΚ
25 Νοεμβρίου, 2024
Οι προτάσεις του Ιατρικού Συλλόγου Πειραιά για το σχέδιο νόμου του υπουργείου Υγείας
25 Νοεμβρίου, 2024
Σοκ: Πατέρας πήγε να βρει την αγνοούμενη κόρη του και βρέθηκε νεκρός
25 Νοεμβρίου, 2024
Στέφανος Κασσελάκης: Είμαστε ένα κυβερνητικό κίνημα
25 Νοεμβρίου, 2024
Νίκος Δένδιας: Συνάντηση με τον Μαρκ Ρούτε, αύριο στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας
25 Νοεμβρίου, 2024
Θεοδωρικάκος: «Σε εξέλιξη 10.000 έλεγχοι – Εξαπλασιάσαμε το ανώτερο πρόστιμο»
25 Νοεμβρίου, 2024
Σακελλαροπούλου για την Παγκόσμια Ημέρα Εξάλειψης της Βίας Κατά των Γυναικών: «Πίσω από κλειστές πόρτες, η ενδοοικογενειακή βία καλπάζει»
25 Νοεμβρίου, 2024
Ισραήλ: Συνελήφθησαν τρεις για τη δολοφονία του ραβίνου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
25 Νοεμβρίου, 2024
Στρατιώτης πέθανε σε επέμβαση ρουτίνας στο νοσοκομείο που ξέχασε να ενημερώσει αστυνομικό πως έχει καρκίνο
25 Νοεμβρίου, 2024
Με Προεδρικό Διάταγμα αυξάνονται κατά 600 οι θέσεις των ειδικών φρουρών
25 Νοεμβρίου, 2024