«Υπήρξε υστερία με την κακοκαιρία. Σε άλλες χώρες η αντιμετώπιση από τα ΜΜΕ είναι εντελώς διαφορετική. Δείτε τι συνέβη πριν από λίγο καιρό στην Αμερική όπου είχαμε αντίστοιχους εγκλωβισμένους», ανέφερε ο πρώην υπουργός Στέφανος Μάνος, μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 και στην εκπομπή «Το GPS της επικαιρότητας» με τον Θάνο Σιαφάκα.
«Βιαστήκαμε να δώσουμε αποζημιώσεις σε οδηγούς που δεν είχαν αλυσίδες και είχαν φθαρμένα λάστιχα, κανονικά αυτοί θα έπρεπε να πληρώσουν αποζημίωση 2.000 ευρώ για το μεγάλο πρόβλημα που προκάλεσαν στους δρόμους», επισήμανε – μεταξύ άλλων – ο κ. Μάνος.
Λίγο αργότερα, ο κ. Μάνος επανήλθε και έκανε την ακόλουθη ανάρτηση στο Facebook: «Επειδή με ρώτησαν πώς μπορεί πρακτικά να γίνει ο έλεγχος των ελαστικών, θυμίζω ότι τον περασμένο Δεκέμβριο, ο κ. Πιερρακάκης ανακοίνωσε νέα εφαρμογή με την οποία εντοπίζονται τα αυτοκίνητα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ. Τα ΚΤΕΟ ελέγχουν μεταξύ άλλων την κατάσταση των ελαστικών και διατηρούν τις πληροφορίες κάθε αυτοκινήτου για τρία χρόνια τουλάχιστον.
Η δική μου υπόθεση είναι ότι οι νταλίκες που δίπλωσαν στην Αττική Οδό και η πλειοψηφία των αυτοκινήτων που ακινητοποιήθηκαν είχαν φθαρμένα ελαστικά. Με την εφαρμογή του κ. Πιερρακάκη είναι εύκολος ο έλεγχος. Τα αυτοκίνητα που ακινητοποιήθηκαν στην Αττική Οδό και θα αποζημιωθούν με απόφαση του πρωθυπουργού με 2.000 ευρώ είχαν περάσει ΚΤΕΟ; Και αν ναι, το ΚΤΕΟ είχε συστήσει αντικατάσταση ελαστικών; Και αν πάλι ναι, αντικαταστάθηκαν; Διότι αν το ακινητοποιημένο αυτοκίνητο δεν είχε περάσει ΚΤΕΟ και δεν είχε αντικαταστήσει φθαρμένα ελαστικά παρά τη σχετική υπόδειξη, τότε δεν πρέπει να λάβει αποζημίωση 2.000 ευρώ αλλά ενδεχομένως να πληρώσει αποζημίωση για όσα προβλήματα προκάλεσε στους άλλους».