Skroutz: Η σοβαρή καταγγελία και η απάντηση της εταιρείας

Αρκετά σχόλια έχουν προκαλέσει οι καταγγελίες για εξαπάτηση πελατών που προχώρησαν σε παραγγελίες μέσω συγκεκριμένης επιχείρησης, την εξόφλησαν αλλά το προϊόν δεν έφτασε ποτέ σε αυτούς.

Οι παραγγελίες έγιναν μέσω της δημοφιλούς ηλεκτρονικής πλατφόρμας Skroutz, η οποία μάλιστα εξέδωσε ανακοίνωση για την υπόθεση.

Μπαράζ αναρτήσεων στα social media συνοδεύουν ένα ακόμη περιστατικό ηλεκτρονικού καταστήματος που φέρεται να ευθύνεται για παραγγελίες που έγιναν μέσω του Skroutz, πληρώθηκαν, αλλά δεν έφτασαν ποτέ στον πελάτη.

Πριν από μερικές ημέρες, σχετικές καταγγελίες έγιναν για το 365shop, σε συνέχεια των οποίων το Skroutz ανακοίνωσε διακοπή συνεργασίας με το κατάστημα, σημειώνοντας ότι τα παράπονα αφορούσαν συναλλαγές εκτός της πλατφόρμας.

Σύμφωνα με τις καταγγελίες, το 365shop ενημέρωνε τους καταναλωτές πελάτες του ότι ο μέσος χρόνος παράδοσης είναι 4 με 10 εργάσιμες ημέρες αλλά μετά από αυτό το διάστημα δεν ανταποκρινόταν σε επικοινωνία των πελατών του και εδώ και λίγες ημέρες έχει κατέβει η ιστοσελίδα (εμφανίζοντας ένδειξη «365shop σύντομα κοντά σας»).

Η διοίκηση της Skroutz, πέρα από τις όποιες επαφές διατηρεί με τους οργισμένους καταναλωτές, απάντησε μια ανακοίνωση που ανάρτησε, υποστηρίζοντας ότι εφόσον, οι αγορές έγιναν εκτός του marketplace της, δεν φέρει ευθύνη. Υπενθυμίζεται πως ως πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου διατηρεί διπλό χαρακτήρα, αναπτύσσοντας μεν το δικό της marketplace μέσω του οποίου παρέχει και συμπληρωματικές υπηρεσίες (εγγύηση αγοράς, αποστολής κ.ο.κ.), διατηρώντας ωστόσο δε συνεργασίες με ανεξάρτητες επιχειρήσεις, τις οποίες κατά τα φαινόμενα δεν δύναται να ελέγξει.

Η ανακοίνωση του Skroutz:

«Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.

Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ)

Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.

Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.

Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.

Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία».

-Ad-

Το video της καταγγελίας: