Το Σάββατο ορίστηκε η απολογία του 59χρονου σταθμάρχη ενώ ο συνήγορός του δεν απάντησε στην ερώτηση εάν τελικά γύρισε το κλειδί για να αλλάξει τροχιά το τρένο, αλλά αυτό δεν λειτούργησε, όπως αρχικά ισχυρίστηκε.
Σύμφωνα με το συνήγορο του 59χρονου ο σταθμάρχης ανέλαβε την ευθύνη για τη σιδηροδρομική τραγωδία στο μερίδιο που του αναλογεί, εννοώντας προφανώς το ηλεκτρονικό σύστημα και τη σήμανση που δεν λειτούργησαν.
Το Σάββατο ορίστηκε η απολογία του 59χρονου σταθμάρχη ενώ ο συνήγορός του δεν απάντησε στην ερώτηση εάν τελικά γύρισε το κλειδί για να αλλάξει τροχιά το τρένο, αλλά αυτό δεν λειτούργησε, όπως αρχικά ισχυρίστηκε.
Μιλώντας για τις κατηγορίες με τις οποίες θα βρεθεί αντιμέτωπος ο βασικός ύποπτος για την σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη είπε ότι η κατηγορία είναι η διατάραξη των συγκοινωνιών. «Από ανθρώπινη πλευρά είναι συντετριμμένος. Αναλογίζεται αυτό που έγινε και δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος της ευθύνης. Αλλά αυτό που μετράει είναι να ψάξουμε όχι το δέντρο αλλά το δάσος ευθυνών. Εδώ υπάρχει ένα δάσος ευθυνών», δήλωσε ο συνήγορος του σταθμάρχη.