Ολοκληρώθηκε 0η συνάντηση Μητσοτάκη – Ερντογάν στη Νέα Υόρκη, στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ. Πρόκειται για την πρώτη συνάντηση που είχε ο κ. Μητσοτάκης με την ιδιότητα του πρωθυπουργού με τον Τούρκο πρόεδρο. «Χαίρομαι που σας συναντώ με ...